Od kod ideja za opus New dimension?



Ideja za opus je prišla iz opazovanja nenehnih sprememb v okolju in mojih osebnih odzivov nanje. Mestni vrvež in življenje v Ljubljani me že dolgo navdihujeta s svojo nenehno gibajočo energijo, vendar sem hkrati čutila potrebo po globlji povezavi z mirnimi in naravnimi elementi. 

Tako je "New Dimension" moj odziv na ta notranji razkol med hrupom in tišino, med hitrostjo in zadržanostjo. Vsako platno sem začela z misijo, da ujamem tisti trenutek, ko se obe nasprotji srečata. Inspiriralo me je iskanje ravnovesja med aktivnostjo in počitkom, med močjo barv in subtilnostjo svetlobnih prehodov. 

Zanimala me je tudi ideja, kako gledalca povabiti k raziskovanju – kako ustvariti kompozicijo, ki ni samo vizualno privlačna, ampak tudi vzbuja občutek potovanja skozi plasti čustev. Zato sem eksperimentirala z nenavadnimi barvnimi kombinacijami in gibom čopiča, ki naj bi prikazal, kako različna razpoloženja sobivajo na istem platnu.

Te nove dimenzije, ki se mi odkrivajo, so subtilne, a izjemno bogate. So trenutki, ko se notranji svet razširi in napolni z občutkom hvaležnosti in povezanosti z nečim večjim. Ta opus je moj odziv na iskanje umirjenosti in raziskovanje višjega duhovnega sveta, ki v meni vzbuja občutek notranjega ravnovesja in jasnosti.

Vsaka slika izraža prehod med različnimi stanji – od notranje svetlobe, topline in živahnosti, do pomirjenosti in spokojnosti. V njej se prepletajo energični udarci čopiča in nežni, skoraj meditativni prehodi barv, ki gledalca povabijo, da se ustavi in zazre v drobne nianse mirnosti, ki se skrivajo za plastmi barv.

Vabim vas, da serijo doživite v živo

Če si želite doživeti te trenutke miru in notranje povezanosti tudi sami, vas prisrčno vabim na otvoritev razstave 5. novembra ob 17. uri na Galeriji Ekonomske fakultete v Ljubljani. Vsaka slika nosi svojo energijo in zgodbo, ki v živo še bolj intenzivno zasije.



Popular Posts