Art and wine delavnica

 Sproščen večer ustvarjanja na Art & Wine delavnici

Ustvarjalnost in sprostitev sta lahko čudovita kombinacija, še posebej, ko ju združimo v enem dogodku. Prav to je namen mojih Art & Wine delavnic – ustvariti prostor, kjer lahko odložiš vsakodnevne skrbi, se sprostiš in ob kozarcu penine odkleneš svojo umetniško žilico.

Na prihajajoči delavnici, ki bo 24. oktobra 2024 v mojem ateljeju na Ellerjevi 35, se bomo skupaj podali na pot abstraktnega slikanja. To je priložnost, da si vzameš čas zase, eksperimentiraš z barvami in tehnikami ter se prepustiš toku ustvarjanja. Ni pomembno, ali imaš predhodne izkušnje ali pa bo to tvoja prva slikarska izkušnja – vsak je dobrodošel!

Medtem ko bomo slikali, bom z veseljem delila nasvete in trike, ki sem jih z leti izoblikovala kot umetnica. Na teh delavnicah gre za svobodno izražanje – ni pravil, samo ti in platno, ki čaka, da ga napolniš s svojo energijo. Na prejšnjih delavnicah sem videla, kako so se ljudje sprostili in ustvarili nekaj popolnoma unikatnega, kar jih je presenetilo in navdušilo.



Delavnico vodim jaz, Annmarie, in z veseljem ti bom pomagala pri vsakem koraku – od izbire barv do tehnike nanašanja barve. Udeleženci pogosto pravijo, da jih takšen večer napolni z energijo in jim prinese novo perspektivo na umetnost in sebe. In kaj je boljši način, da preživiš večer, kot z barvami, čopičem v roki in kozarcem penine?

Če želiš doživeti nekaj novega, se nam pridruži! Cena delavnice je 49 EUR, vse potrebščine so vključene, svojo umetnino pa ponosno odneseš domov.

Prijave so obvezne, zato me kontaktiraj na info@annmarie.si ali pokliči na 031 389 97.

Se vidimo na slikanju!
Annmarie





Popular Posts