Predstavljam vam novi opus "New Dimension"

 Dragi ljubitelji umetnosti,

Z velikim veseljem vam predstavljam svoj najnovejši opus z naslovom New Dimension. Ta serija je zame poseben korak naprej, saj sem se podala na raziskovanje novih dimenzij čustev, mestnih vplivov in naravnih elementov. Z njo sem želela preizkusiti, kako lahko barve, teksture in prehodi med njimi pripovedujejo zgodbe, ki segajo onkraj vizualnega.

Ko sem začela ustvarjati to serijo, sem se odločila opustiti tehnike, kot sta zlati lističi in kolaž, ki so bile prej sestavni del mojega ustvarjalnega procesa. Namesto tega sem se osredotočila izključno na moč barv in njihovo sposobnost izražanja prehodov med različnimi čustvenimi stanji. Z novimi plastmi in dinamičnimi prelivi sem želela raziskati, kako lahko fluidnost in gibanje barv postanejo osrednja pripoved mojih del.

Navdih za New Dimension prihaja iz vsakodnevnega življenja – iz mesta, ki me obdaja, narave, v kateri najdem svoj mir, ter iz interakcij z ljudmi in njihovimi čustvi. Vsako delo v tej seriji nosi svojo zgodbo, toda vse so povezane z idejo raziskovanja notranjega sveta in vpliva zunanjih dejavnikov na naše čustvene odzive. Vsaka barvna ploskev, vsak preliv in vsaka tekstura v mojih delih simbolizira gibanje skozi čustva, kot so sreča, žalost, vznemirjenje, mir in vse tiste nevidne sile, ki oblikujejo naš notranji svet.

Čeprav sem se v preteklosti pogosto igrala s kontrastnimi elementi in vkomponirala različne materiale v svoja dela, sem tokrat hotela, da so barve same tiste, ki prinesejo dinamiko in globino. To mi je omogočilo, da raziščem čisto energijo barv ter njihove prehode in prelivanje kot simbol prehoda med različnimi življenjskimi in čustvenimi obdobji.

New Dimension ni le serija slik, ampak tudi raziskovanje človeških izkušenj, ki so pogosto neizrečene in neopisljive z besedami. S to serijo želim gledalca povabiti, da se prepusti čustvenemu toku in vstopi v svoje lastne notranje dimenzije. Želim, da moje slike postanejo ogledalo, v katerem lahko vsakdo najde nekaj osebnega in edinstvenega – morda občutek svobode, morda hrepenenje po nečem novem, ali pa samo trenutek miru sredi vsakdanjega vrveža.

Vabim vas, da me spremljate še naprej na tej poti odkrivanja novih dimenzij umetnosti. Veselim se, da bom lahko ta opus delila z vami na prihajajoči razstavi 5. novembra na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, kjer bodo slike iz serije New Dimension prvič razstavljene v javnosti.

Naj se barve prelijejo tudi v vaš svet!

Vse slike so tudi na moji spletni strani: https://www.annmarie.si/Original/




abstraktna slika Annmarie



Popular Posts