Samostojna razstava v galeriji Ministrstva za obrambo, maj 2011



Na moji desni polkovnik Tomislav Drolc, načelnik J-7 iz generalštaba Slovenske vojske in na levi Milivoj Dolščak glavni inšpektor Republike Slovenije za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami.
                 Kvartet klarinetistov iz Orkestra Slovenske vojske.



Od mene na levo sledijo mag. Boris Balant, državni sekretar Ministrstva za obrambo, poleg stoji Darko But, v. d. generalnega direktorja Uprave Republike Slovenije za reševanje in zaščito, nato polkovnik Tomislav Drolc načelnik J-7 iz generalštaba Slovenske vojske, nato Branko Dervodel, namestnik generalnega direktorja Uprave Republike Slovenije za reševanje in zaščito in še Milivoj Dolščak glavni inšpektor Republike Slovenije za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami. Desno od mene: hčerka Maša, Gregor Prah, kontraadmiral Renato Petrič, namestnik načelnika Generalštaba Slovenske vojske, poleg njega pa še Rolando Žel, generalni direktor Direktorata za vojaške zadeve.  


Jaz, mag. Boris Balant, državni sekretar Ministrstva za obrambo in kontraadmiral Renato Petrič, namestnik načelnika Generalštaba Slovenske vojske.
                                           Moja Maša.


           Mag. Boris Balant, državni sekretar Ministrstva za obrambo.

                               

                      Gregor in  Barbara Pristavec Ministrstvo za finance.

                 Na moji desni: Rolando Žel, generalni direktor Direktorata za vojaške zadeve.
                    Fotografinja Nataša Horvat in pevka ter profesorica Sanja Kajdiž.



Jaz in sledijo mag. Boris Balant, državni sekretar Ministrstva za obrambo ter kontraadmiral Petrič.
                  Darko But, v. d. generalnega direktorja Uprave Republike Slovenije za reševanje in zaščito.

Fotografirala: Nataša Horvat

Popular Posts