Your private angel

Cena slike z ozkim okvirjem (velikost cca 12x12cm): 10 eur
Cena slike s širokim okvirjem (velikost 15x15cm): 12 eur

Tukaj je samo nekaj primerov. Lahko vam izdelam tudi sliko po vaši želji (izberete barvo okvirja, podlago, ter napis). Cena 20 eur, ozek ali širok okvir.











Postopek nakupa
V kolikor se zanimate za delo, ki je na voljo v galeriji, mi pišite na elektronski naslov v razdelku kontakt ali me pokličite 031 388 997. Tistim, ki se na podlagi fotografije slike ne morete dokončno odločiti, priporočam, da se najavite za ogled slike v ateljeju.
V kolikor se zanimate za reprodukcijo sicer prodane slike, me prosim pokličite, da dogovorimo željeno dimenzijo in tehniko, kar ima vpliv na ceno in rok dobave.
V kolikor želite, da vam naslikam popolnoma novo sliko, v skladu z vašimi željami, me prav tako pokličite da dogovorimo dimenzijo, barve, motiv, tehniko, ceno in rok dobave.
Način plačila in prevzema slik
V kolikor kupujete kot fizična oseba, lahko sliko/e prevzamete osebno v mojem ateljeju v Ljubljani, proti gotovinskemu plačilu, lahko pa vam sliko/e pošljem tudi na vaš naslov po povzetju; stroški pošiljanja niso zajeti v ceno slik/e.
V kolikor kupujete kot pravna oseba, plačate sliko/e na podlagi izdanega predračuna; vaš predstavnik lahko sliko/e prevzame v mojem ateljeju v Ljubljani ali pa sliko/e pošljem na naslov vašega podjetja.
Na dan oddaje pošiljke na pošti vam pošljem elektronsko obvestilo. Cena pošiljanja se obračuna po ceniku Pošte Slovenija.
Cene
Za vse načine plačila veljajo spletne cene, ki ne vsebujejo ddv-ja, ker nisem zavezanec za plačilo ddv.
Vračilo slike
Kupec ima pravico vrniti sliko v roku 14 dni od prejema, brez navedbe kakršnegakoli razloga. V tem primeru se zavezujem kupcu povrniti plačani znesek najkasneje v roku 15 dni od vrnitve slike. Stroški vrnitve bremenijo kupca, ki se zavezuje sliko vrniti nepoškodovano.
Ta pravica kupca ne velja za dela, ki jih kupec prevzame osebno v ateljeju.

Popular Posts