Razstava v galeriji Ante Trstenjak v Ljutomeru, april 2011

Najprej se moramo naučiti zavedati svojih čustev, jih občutiti, šele potem lahko čutimo kar je onkraj njih. Emocija je latinski izraz za čustvo, pravzaprav pa pomeni motnjo. Emovere pomeni motiti.
In prav to sem doživela na moji najboljši razstavi to leto. Zmotila sem svoja čustva oz. postavila sem se nad njih, jih opazovala. Bilo je fantastično. Vse: program, govor, interpretacija slik, tamburaši, gostje, pogostitev. Nekaj utrinkov pa je na teh fotkah, ki jih je ovekovečil Matjaž Majcenovič. Hvala vsem.




                          Slike vzpodbujajo pozitivna čustva:)

               Max von Donko in George Diablo.
          Petra Udiljak Novak na levi in desno od mene Bernarda Tušar.



         Levo: organizator razstave Srečko Pavličič in režiser Branko Pinterič.

                  Slikarka Tatjana Mijatovič in pisatelj Jože Lah.
                        Branko Pinterič in Annmarie.



                          Presenečenje večera: mala Eva in njena mami Adriana Čeh.

Popular Posts