srednja šola

Naenkrat sem bila v srednji šoli, kjer mi moji hormoni, energija in domišljija niso pustili ne dihat, ne spat. Slikala sem kot obsedena. Ko nisem slikala, sem pisala scenarije za igre, jih režirala in spravljala ob osmem februarju in marcu na oder, z intuziazmom prepevala v lokalnem bendu (imena se več ne spomnim), fanatično obiskovala mladinski verouk in spoznavala nočno življenje. Noro. Bilo je eno kul, odštekano obdobje. Pa je tudi to minilo. Igralci so se uprli op. šli študirat, bend ni hotel ženskih vokalov (zaradi ljubosumja), v boga sem nehala verovat. Ostalo je nočno življenje, slikanje ter šola, seveda.

Comments

  1. Anonymous27/3/08

    Bravo, blogerca! To moramo proslavit! Čakam na nadaljevaje...
    Prjatlca saj veš katera.Una k tm gre.

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala za tvoje mnenje!

Popular Posts