Atelje



Pa se je začelo.
Kdo bi si mislil, da bo to prav na dan, ko sem neskončno utrujena, ko mi hčerka pripoveduje, da bo naslednje leto za pusta zmaj in ko še lovim zadnje stotinke za pisanje, preden se prebudi še mlajši kandidat za razgrajanje.
Mislim, da je bilo še v osnovni šoli, ko mi je učiteljica likovne vzgoje podarila nekaj praznih platnic temnozelenga bloka od risalnih listov. Nato sem po naključju in po zaslugi takratne politike dobila od mame iz Češkoslovaške čisto prave oljne barve. Prevzel me je njihov bogat in poseben vonj, ki se je v sodelovanju s terpentinom zlil v mojo najljubšo ustvarjalno dišavo. Kasneje je platnice, kamor sem z zanosom slikala, zamenjalo prvo platno. In postala sem slikarka. Obsedena.







Comments

  1. Annmarie, že od kar te poznam sem vedno verjela vate tako z človeške kakor tudi umetniške plati. Ob tej priliki ti lahko zaželim obilo užitkov, smeha, oljnih vonjav, izražanja in zlivanja občutkov na platna. SKOL
    Salsita

    ReplyDelete
  2. Anonymous26/3/08

    SUPER, VŠEČ MI SLOG PISANJA IN KOMAJ ČAKAM OBJAVO SLIK NA SPLETNI STRANI ALI BLOGU. UŽIVAJ!
    MITJA

    ReplyDelete
  3. No končno ti je uspelo! Čestitam ob ustvarjalnosti, ki jo poseduješ.
    Želim ti veliko bogatih kupcev, ki bodo znali ceniti to, kar bodo kupili.
    Bernarda

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala za tvoje mnenje!

Popular Posts